Sprawiedliwe ocenianie w kształceniu zdalnym – czy jest możliwe

Dodano: 30 kwietnia 2021
Pytanie:

Czy można zakwestionować ocenę, jeśli nauczyciel podejrzewa niesamodzielną pracę w kształceniu zdalnym i jakie zastosować konsekwencje? Co zrobić gdy nagle słabi uczniowie otrzymują bardzo dobre oceny, a odpowiedzi ustne tej wiedzy nie potwierdzają? Czy uczniowi podejrzanemu o ściąganie można postawić ocenę niedostateczną i uniemożliwić przystąpienie do poprawy? Czy można obniżyć ocenę za podejrzenie ściągania podczas pracy zdalnej? Jak zminimalizować ryzyko ściągania?

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

 

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła